The Godfather

The Godfather 2

Game info

Galerie

Download

The Godfather

Game info

Galerie

Download

Ostatní

Facebook Vokr.com

Rozhovor s Wesem Culverem

Rozhovor s vedoucím výroby Wesem Culverem.

Jedna z více dynamických her brzké části roku 2009 je hra od EA Kmotr 2. První hra Kmotr byl zajímavý mix GTA stylu otevřeného města a RPG prvků pro postavy, zasazeného do prostředí inspirovanému knihou Kmotr.
Druhý díl má přinést spoustu změn. Hlaví rozdíl mezi jedničkou a dvojkou je v tom, že má přidat možnost být Donem. Vedoucí výroby Wes Culver odpověděl na některé moje (Aaron Miller, USA) otázky ohledně hry.


Q: Jak může hráč chránit svoje území? Je to jednoduché, jako že vezmete část peněz a najmete stráže na den nebo týden. Je tu nějaké vyjednávání?
A: Je tu spousta způsobů jak hráč může chránit území kromě toho, aby tam přišel. Zaprvé může hráč hned po zabrání území přidat stráže, kteří budou onu oblast hlídat. A když ani stráže nestačí, můžete poslat svoje muže, kteří jsou o mnoho silnější než obyčejní strážní a můžete jím kdykoliv říct, ať jdou chránit, ať už je budova pod útokem nebo ne.
A asi jako s většinou věcí jsou tu výměny. Za strážce musíte platit, a svých mužů máte omezený počet a tím každým přiřazeným strácíte jednoho bodyguarda.

Q: Má každý gang rozdílnou strategii, proti které bude muset hráč bojovat?
A: Každá protivnická rodina má určitý set možností, které používá při různých strategiích.
Například jedna rodina jde strašně po penězích, a tak půjdu po každé budově, co vydělává nejvíce peněz. Další rodina má slabost pro prostitutky, takže půjdu po nevěstincích. Každá rodina má prostě jiný záměr.

Q: Kolik je měst v Kmotrovi 2? Mají všechny stejné typy budova atp.?
A: V Kmotrovi 2 jsou tři rozdílná města a všechny mají rozdílné vzhledy a typy budov.
Určité skupiny budov nazývané "Kriminální kruhy" vám dají určitý bonus, pokud vlastníte všechny budovy v tomtu kruhu.
Některé z nich jsou pouze v jednom městě, ale je i pár, které jsou ve všech městech, takže je těžší je všechny dostat. Každopádně věřím, že je to vybalancované.

Q: Na vaší stránce píšete: "Když hráč převezme všechny monopoly, ukáže se mu všechen ostatní propojený business." Znamená to, že nejsou ukázané na Donově mapě, dokud nejsou objeveny?
A: Business se objeví, když rodina vlastní všechny ostatní. Tímto se objevují nové rodiny, když postupně jdete hrou. Každopádně se hráč může dostat do situace, kde už tento business objeví, ale nemůže ho převzít, protože ho vlastní jiná rodina, kterou ještě neobjevil, a tak musí počkat, než objeví onu rodinu.

Q: Kolik je ve hře rozdílných perků dostupných přes ovládání monopolů? Bude je hráč ovládat všechny na konci hry?
A: Je zde celkově 9 kriminálních kruhů (monopoly se jim říkalo dříve, ale byly přejmenovány na "kriminální kruhy"). A každý obsahuje určitý bonus. A ano, na konci hráč bude ovládat všechny. Hráč bude extrémě silný Don na konci hry.

Q: Zůstavá herní čas běžet, když jste v Donově pohledu? Všiml jsem si, že některé budovy hořely na screenshotu z vaší stránky.
A: Když se dostaneš do Donova pohledu, každá budova bude mít vlastní animaci, tudíž jestli hoří nebo ne, ale herní čas bude pozastavený.
Později ve vývoji hry jsme zkoušeli obě alternativy, ale nechávat svět aktivní v Donově pohledu vedlo k tomu, že tu bylo příliš mnoho komplikací a otázek, které by musely být zodpovězeny. Chování se jako Don, a používání Donova pohledu je už tak dostatečně robustní systém, a nechtěli jsme ještě zvýšit jeho komplexitu.

Q: Můžeš mi ukázat nějaké příklady rozdílných strategií, které uvidíme při používání Donova Pohledu?
A: Během vývoje jsme nechali hodně potencionálních zákazníku přijít do naší kanceláře a nechali jsme je otestovat hru hraním od začátku až po konec, tak jak by to udělal hráč doma. Každý měl svoji vlastní strategii útoků na obchody v Donově pohledu.
Například někteří hráči strašně rádi šli po nepřátelských mužích tak, aby oslabili nepřátelské rodiny, předtím než se rozrostou. Někteří zabírali obchody, které dávali nejvíce peněz, aby mohli najímat více stráží a kupovat lepší zbraně. Spousta z nich se taky zaměřila na kriminální kruhy, aby mohli dostat bonusy. Jak vidíš, je tu spousta rozdílných strategií.

Jak jsem řekl předtím, Kmotr 2 se zdá být velice dynamickou hrou. Pokud již pujdeš proti nepřátelským mužům nebo půjdeš na obchody či budeš zabírat kriminální kruhy. Jaké obchody budeš zabírat, jaké muže použiješ a kolik. Všechny tyhle věci můžete kombinovat podle toho, jak se vám zlíbí. Velice se na tuhle hru těším, a děkuji Culverovi z EA za interview.

Zdroj: hallower1980.blogspot.com | Překlad: Irandael

Anketa

Co říkáte na nový design webu?
Pěkný
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů838/21%
Lepší než předchozí
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů341/8%
Nevím, minulý jsem neviděl
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů2456/61%
Nepovedl se
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů415/10%
Hlasů celkem: 4050

E-Shop

The Godfather II / Kmotr 2
Kupujte na X-Zone za 499 Kč

The Godfather
Kupujte na X-Zone za 249 Kč

Odkazy

Statistika

Valid XHTML 1.0 Strict! | CSS code by PVD, design by Beli.